Известие

Collapse
No announcement yet.

Направи си сам: Смяна на поленов филтър при Alfa Romeo 156

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Направи си сам: Смяна на поленов филтър при Alfa Romeo 156

    а на тия модели дето филтъра не е там кво правим?
    Last edited by търтей; d.m.y г., 20:24.
    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

  • #2
    Аз лично след тая операция си осиликончвам сяка пролука и цепнатина между кората и джама.......
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      след смяната му няма потене на прозорците
      sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
      ALFA ROMEO 2.0JTS ex
      ALFA ROMEO Crosswagon Q4
      Продавам Алфи на части!

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
        а на тия модели дето филтъра не е там кво правим?
        Чакаме How To от колега с другия модел

        При мен е на същото място, а вярвам и при доста други колеги, така че съм сигурен, че ще им бъде полезно

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
          а на тия модели дето филтъра не е там кво правим?
          Купуваме си филтри, производителите на които, любезно са ни предоставили инструкция за демонтаж/монтаж...

          Comment


          • #6
            То става и без да се свалят корите под чистачките, само трябва да си пъхнеш ръцете..след като се отвият корите от двата им края само за да се отхлабят малко. Избягва се риска при цялостното сваляне на корите, да бъдат счупени щипките, на които се държат корите.
            Това, което отличава човека от животното е алкохолът! Животните не поркат!

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от wwweb Покажи съобщение
              Чакаме How To от колега с другия модел

              При мен е на същото място, а вярвам и при доста други колеги, така че съм сигурен, че ще им бъде полезно
              Твойта с десен волан ли е? Браво за хубавото описание, но единствената разлика е, че при нашите е отдясно. Въпреки това темата е много добра и полезна.
              Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
              EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
              EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Mapтo Покажи съобщение
                То става и без да се свалят корите под чистачките, само трябва да си пъхнеш ръцете..след като се отвият корите от двата им края само за да се отхлабят малко. Избягва се риска при цялостното сваляне на корите, да бъдат счупени щипките, на които се държат корите.
                Става, но така се огъва доста повече кората. Неприятно е да има голям луфт между нея и стъклото

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от 50 cent Покажи съобщение
                  Твойта с десен волан ли е? Браво за хубавото описание, но единствената разлика е, че при нашите е отдясно. Въпреки това темата е много добра и полезна.
                  Не! Както съм написал и по-горе снимките не са от мойта кола. Ползвал съм ги от alfa156.net за да обасня процедурата. Няма никакви разлики с изключение на това, че филтърът е от другата страна.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                    а на тия модели дето филтъра не е там кво правим?
                    Филтърът е зад централната конзола на таблото. Достъпът до него е откъм пасажерското място, т.е. отдясно. Точно зад пепелника има пвц капак с мисля, че бяха три винтчета /нестандартни, така че не ги губи/. Доколкото си спомням този капак е 90 градусов (Г-образен). Трябва доста сръчност, защото мястото не е от най-удобните. Филтърът, който btw е от две части и с двойна цена се слага по посока, така че гледай стрелките. Има едни гъФгави отвертки, с които става много лесно, особено ако си смениш винтчетата с такива с нормална глава.
                    Това е за 156 ФЛ, от февруари 2002г.
                    Attached Files
                    Last edited by nikolaaaay; d.m.y г., 14:05.
                    2014: Deutschland über alles

                    Comment


                    • #11
                      5.5 са, което си е съвем стандартен размер на рапидките
                      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                        5.5 са, което си е съвем стандартен размер на рапидките
                        Да, аз си го купих само заради това. На друго място не ми се е случвало да ми трябва тоя размер...
                        2014: Deutschland über alles

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                          Аз лично след тая операция си осиликончвам сяка пролука и цепнатина между кората и джама.......
                          Подкрепям с две ръце.
                          Моита като я купих, заради разлепено уплътнение бяха заминали вентилатора и управлението му.
                          Да не споменавам цените на новита части, чееее........
                          sigpic
                          Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                          156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                          147 JTDm 140-Малката манекенка
                          GT- JTDm 150

                          Comment

                          Working...
                          X